My Blog List

Followers

Sunday, 20 November 2011

Kenapa Dah lama Hazrul mustaffa tak update blog?

Nak tauh kenapa entry dua Bulan nie sikit gila?
Kekadang 1 Kekadang dua..
huhuhu T_T
Ini kerana Laptop Adik dah pakai..
Dia sambung belaja kat Unimas..
Soo arul x dapat lah nak update blog..
Kena tunggu laptop baru sampai lah.. adehh..
Sedih gila nie..
tengok blog dah bersemak je macam nie.
nak on9 pun kena pegi cc..Nasib lah dekat je cc nie..
Sabar je lah...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DISNI HAK MILIK HAZRUL BIN MUSTAFFA :)