My Blog List

Followers

Friday, 21 October 2011

Kesian Dekat Budak Yang Perasan nie...



Haaa kali nie arul nak cite kisah yang betul-betul terjadi sendiri kat arul..
Bukanye ape..tapi kesian tengok dia tu..
kisahnya terjadi macam nie..
Cam biasa lah.. kebetulan arul ada buat kerja lah kat umah...
pastu tak tauh lak  yang arul buat kerja nie.. kat umah member arul..
Nasib laa mak dia tegur..mase buat keja kat umah dia.. arul pakai t shirt politeknik..
So... baru teringat ade perempuan yang sengih-sengih kat umah tu.. kawan arul..
hahaha adehh macam mane x leh cam nie an..malux3....(risau kena try lagi




TAPI APA YANG SEDIHNYA...
Mase tengah on9..Arul tegur laa bagi post kat wall dia.. Cakap sory lah an.. tak perasan sebab muke pun macam bagun tidur..hahaha.
pastu..
Ade ke patut dia cakap aku keja macam idon hahaha..takpe laa still k lagi..gurau an..
(dah tukar pangil aku lak)
Tak kisah pun kalau nak cakap aku nie kerja macam indon ke ape...
sebab gurau-gurau je an.
yang penting aku tauh nak cari rezeki dengan cara yang halal..bukanye menyusahkan orang tua..
Lagi pun kerja sementara..tolong kawan sebab banyak kerja..
Tapi ape yang membuatkan aku pelik...
Dia cakap.. "aku kesian tengok ko hidup susah"
Wahh bila aku baca..dah naik pelik dah..
Ade ke aku hidup susah??
Dia kenal ke Siapa aku??
Dia tauh ke Famili aku macam mane??
Nak aku marah dia??
Aku teringat kat mak dia je...
Sebab aku penah sembang-sembang gan mak dia.. mase kat rumah dia..
Patut ke dia cakap macam tu..
Sedangkan aku tauh macam mane umah dia..
macam mane dengan famili dia..
aku sabar je lah kan...
Mungkin kawan dia suruh api-apikan dia..
Tapi takpelah kan.. aku mesej dia..
Aku Cakap aku mintak maafkan kalau terasa..
Yelah kekadang aku pun bukanye betul..aku pun sedar gak diri aku nie..
Tapi dia senyap je an..takpelah.. sekurang-kurangnya aku dah mintak maaf.
malas tauh nak gaduh-gaduh nie..

SATU JE YANG AKU TAK BOLEH TERIMA BILA?
Dia mengeluarkan kenyataan ini..
"aku memang berseni macam member aku yang ko tergila-gilakan dulu"
haaa yang nie aku tak boleh terima..
What The Fish!!
Perot dah Macam ade tayar spear pun boleh cakap macam 2??(ayat killer)
yeke??mungkin kott yelah2 ko comell
Serious lah.. 
Seumur hidup aku.. aku tak penah tergila-gilakan tapaweRr aku tu..
Just..
Kerana sayang je an..Bila aku dah Sayang aku akan buat terbaik..
Tapi... Jodoh tak berpanjangan.. 
Bila aku tauh Siapa dia Sebenarnya..
Soo Perasaan  sayang tu  hilang...
yang ada hanya perasaan kesal.
Sebab Salah memilih antara Kaca Dan Belian.
Mulai hari tu.. baru aku tauh.. Bukanya Semua perempuan hati lembut,
Ape yang dia buat kat aku??
Yang tu.. biarlah aku,dia dan tuhan je yang tahu..
Sebab aku percaya Hidup kita macam Roda..
Bila kita buat kat orang..Esok orang buat kat kita. :)




PENGAJARANYA..
~Jangan menilai seseorang daripada rupa dan luaran.
menilai sesorang daripada dalamannya..
baru kita kenal siapa dia..
~Jangan sesekali menghina orang yang kerja berat.. Sebab orang yang macam tu yang mudah berjaya dalam hidup.


Baca ini jugak!
Jenis Perempuan Yang Lelaki Meluat Atau Menyampah!

<---jangan lupa klick like :)

Wednesday, 12 October 2011

Tolong!! Kawan Saya Perlukan Bantuan!

Wahh!! lamenyee x update Entry
Pada hari ini Arul telah dicabar oleh seorang kenalan Arul..
Ade ke patut dia suruh arul promote dia...
Terkejut gak.. buang tebiat ke ape budak  nie..
banyak kali arul tanye..betul ke x nie?? karang wat betul-betul dia marah lak...
Soo memang dia nak sangat an.
Dia cakap.. dia nak cari kenalan..
Arul buat laa betul-betul ngee~~
Nak tauh sape dia??
LIHAT DI BAWAH.
 l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V
 Nama: Khairy Aizuddin bin Zainuddin
Umur:23 tahun
Taraf Pendidikan:Ijazah Saujana Muda (Pengurusan Sukan)
No Fon:Dia cakap x leh bagi..

 SEORANG YANG?
Ceria,
Berdedikasi,
Berhemah Tinggi
Korang Add lah facebook dia..
And Cakap.. saya Sedia membantu anda!! :)

KENAPA SAYA PROMOTE DIA???
 Erkk!!...
Tak tauh ape Sebab munasabahnye..mungkin korang boleh tanye dia.. kenapa
saya promote dia..mungkin ade sebab lain.. :)

 
 niee pic dia!
P/s:
Wehh!! aku betol2 promote ko nie!! suke x!!!
ngee~~




<----jangan lupe klik like :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DISNI HAK MILIK HAZRUL BIN MUSTAFFA :)