My Blog List

Followers

Thursday 21 July 2011

kenapa aku boleh terlibat dalam aktiviti blogger??

Nak jadikan cerita...
sebenarnya..aku memang suka membaca..
habis semua aku blog aku bukak..kekadang terpikir lah gak...
bila masanya untuk aku wat blog sendiri...
dapat lah gak aku membuat karya aku sendiri..
first time buat blog..memang kaku laaaa satu hapah pun aku tak paham,
nasib lah ade hikmat google..semua aku search..
sikit-sikit dapat lah aku menyiapkan blog nie dengan sempurna..
tapi aku takut lah gak...
yelahh
karang orang cakap blog aku nie mengarut-ngarut lak..
nasib ade kawan-kawan...
kena tanye pendapat kawan-kawan dulu..
tak kisah lah kena kutuk ke kena hina ke  pasal blog aku nie..
yang penting kita terima sesuatu tomahan dengan postive..
jadikan ianye sesuatu pembakar semangat...
boleh gak di jadikan idea untuk menuliskan...
papehal 
kawan!!
ko 
memang
BEST!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DISNI HAK MILIK HAZRUL BIN MUSTAFFA :)