My Blog List

Followers

Sunday 28 August 2011

Sajak.Ketika


Ketika 
Aku jatuh tersungkur
kau datang menghulur tangan membawa aku ke puncak.
Tika
Aku menagis dengan hiba
Kau datang mengelap air mataku dan membuat aku ketawa.
Tika
Aku kesunyian tanpa sesiapa di sisiku.
Kau datang umpama cahaya menyinari hidupku.
Tika
Aku memerlukan teman untuk aku meluangkan masa.
Kau ada disisiku setiap masa,setiap waktu.
Tika
Aku tidak tahu siapa harus aku mengadu.
Kau datang menjadi pendengar setiaku.mendengar setiap yang aku ucapkan dengan tekun.
Tika
Aku lemah dan tidak bersemangat untuk menerus kan hidup
Kau datang memberiku semangat tanpa berputus asa,walaupun aku degil mendengarnya.
Tika
Aku bergembira dengan kejayaan aku.
Kau menagis dengan bangga dengan kejayaanku tanpa aku sedari.
TETAPI
Ketika aku mula menyayangimu...
Kau pergi ibarat angin yang berlalu...
Terima kasih atas kehadiranmu yang sementara ibarat satu persingahan di dalam hatiku.
AKAN AKU ABADIKAN KAU DIDALAM DIARI HIDUPKU.


HARGAILAH DIA KETIKA DIA MASIH DISISI KITA.

CRIDIT BY.
Tak ingat..zaman lagi sekolah dah hafal adehh..


<----Jangan lupa clik like :)

2 comments:

Yana Sakura said...

cdeyhnyer...sobs..sobs..sobs..hukhuk.. :'(
tetibe teringat kejadian smlm..uwahhh :(
xmo ilang dia... T__T

Arul said...

@'yAnA' Cutehuhuhu kalau x mau kehilngan dia.. kejar dia sampai dapat :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

COPYRIGHT SEGALA YANG TERCATAT DISNI HAK MILIK HAZRUL BIN MUSTAFFA :)